Tuesday 3 July 2012

Dari maktab menjadi doktor

Baru tadi ada seorang member lama sms gua. Dalam sms tu dia bagi alamat blog dia. Terus gua buka blog dia dan baca entri paling baru. Walaupun font blog member gua ni kecil macam semut, tapi gua baca juga entri tu sampai habis. 

Nampaknya member gua dah pun berjaya menamatkan pengajian PhD dia. Pehh..power betul. Muda-muda dah jadi doktor. Bukan senang nak harung belajar sampai lima tahun macam member gua ni. Gua ada juga cita-cita nak sambung belajar. Tapi kalau dalam meeting pun gua boleh tertidur, apa lagi dalam dewan kuliah. Itu tak kira lagi kalau gua tertidur dalam dewan peperiksaan. Apa cerita ya tak? 

Apapun gua nak ucap tahniah pada member gua ni. Lu memang power. Sebagai hadiah, gua letak sekali gambar masa gua konvo dulu.


2 comments:

  1. hahah..font kecik mcm semut ekk..xpe2..saje bg terseksa sket org nak bace..hehe..mm gmbr ni je ke hadiah ko bg kat aku?hehe..cepat la smbg..dh2..g isi form smbg stadi cepat2..makin lmbt makin mahal fees die..

    ReplyDelete
  2. Kehkehkeh..tgk la nanti tahap kerajinan aku

    ReplyDelete