Monday 7 October 2013

Berlari ke katang: #2

Minggu ni dah masuk dua minggu gua pergi gym. Tapi minggu ni power sikit. Gua masuk gym empat kali. Minggu lepas tiga kali saja. Isnin, Rabu dengan Jumaat gua masuk gym ofis macam biasa. Sabtu pagi gua pergi gym dekat Kementerian Belia dan Sukan dengan kawan gua Bon dan Tony. Tony nama saja gangster tapi senyum manis macam gula. Gym ni sekali masuk RM4. Tapi puas hati sebab barang-barang dia banyak. Luas pun luas tak la gua rasa macam sardin.

Mula minggu ni gua dah lebih banyak main weight. Gua buat squats dengan weight, bench press dan barbell row. Kalau lu orang tak tau apa benda-benda ni semua lu pergi google. Gua malas nak terang lebih-lebih. Selain tu gua juga buat planking

Tapi memang dia punya penat dengan sakit buat benda-benda ni memang cilaka betul. Rasa macam nak gugur misai gua satu-satu. Tapi jangan risau, gua masih lagi cekal. Wuahahaha

No comments:

Post a Comment