Friday 27 September 2013

Benda seni

Gua rasa tahap tepu otak gua sekarang memang power betul. Satu apa idea tak ada gua nak menulis dekat blog ni. Nak tulis pasal harga petrol, harga gula naik gua malas. Ramai dah orang lain tulis pasal tu. Kalau gua tulis pun bukan dapat apa. Mendatangkan marah je nanti. Nak sambung cerita Rambo yang gua tulis hari tu lagi gua tepu. Dah lupa dah hujung pangkal dia camana.

Gua harap idea gua nanti akan datang balik. Rasanya benda-benda seni dalam diri gua dah makin hilang. Gua tak nak macam tu. Sekarang pun harap tulis-tulis kat blog ni saja la. Dulu gua selalu melukis. Tapi sekarang melukis lama betul dah gua tak buat. Nak pegang berus cina pun gua dah lupa cara dia.

Benda-benda seni ni la yang buat rasa hidup sikit, tak rasa macam robot.

2 comments:

  1. ko pandai melukis ke??xpnh nmpk pon lukisan ko..cube tunjuk sket..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama dah gua tak lukis. Dulu gua line2 picasso

      Delete